zondag 4 mei 2014

OPI Sheertints!

Van de week was het dan eindelijk zo ver: ik heb de OPI sheertints weten te bemachtigen. Ik had er al wat over gelezen op internet, dus kon niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan!
Ik was van plan om het op mijn eigen nagels te testen en gewoon meteen een nail-art te maken, maar helaas gooide IETS roet in het eten. Gisteravond is er een onwijs stuk van mijn duimnagel afgescheurd, gelukkig net niet in mijn vel. Ik heb hierdoor besloten om maar weer eens een rustig weekje voor mijn nagels te hebben (goed voedende basecoat opsmeren, en dit in de loop van de week nog 2x herhalen. en natuurlijk lekker handcreme en OPI's avoplex gebruiken)
Zoals je hierboven al ziet, had ik hier gelukkig een perfecte oplossing voor in huis: een nailwheel! Ik gebruik deze wel vaker, om te swatchen (voorbeeldjes van kleuren te maken) en om nailarts te proberen. Ik ga de kleuren stuk voor stuk bespreken.
Allereerst de gele sheertint. Ik vind deze zo onwijs gaaf! Er zit onwijs veel kleurpigment in, dit verschil zie je heel erg bij de roze. Op de foto zie je van links naar rechts: een witte nagel met 1 laagje, een witte nagel met meerdere niveaus van laagjes, een doorzichtige nagel met 3 laagjes, een doorzichtige nagel met maar 1 laagje. De laatste nagel lijkt misschien niet zo vol kleur, maar ik was heel verbaasd over hoe duidelijk die eerste laag al was.
Als tweede hebben we de roze. Ook hierbij is er weer dezelfde volgorde (1 laagje, meerdere laagjes, 3 lagen en 1 laag). Deze kleur stelde mij eerlijk gezegd nogal teleur. Ik ben gek op roze, dus ik had hier stiekem toch wel de hoogste verwachting van. Zoals je ziet, valt 1 laagje op doorzichtig amper op. Als je deze kleur op wil doen, moet je dus eerst al je nagels wit lakken. Verder vind ik hem wel onwijs gaaf, vooral op wit met meerdere niveaus gelakt.
En daar hebben we paars. Ik heb het nooit zo echt op paars, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. 1 laagje valt misschien niet zo op als de gele, maar het heeft wel iets vind ik. Vooral als je op je natuurlijke nagel een laagje of 3 aanbrengt, geeft het een onwijs gaaf effect.
Tot slot hebben we de blauwe. Ook dit is gelakt in dezelfde volgorde. Hierbij valt een laagje net weer iets beter op dan bij paars. Blauw is weer zo'n kleur die ik niet vaak draag, maar ik zie mezelf nog wel rondlopen met dit lakje op.
Als laatste heb ik nog even iets geprobeerd met de lakjes. Allereerst hebben we een wit gelakte nagel met blokken van de kleuren erop. Dit zou ik gaaf vinden op mijn eigen nagels, maar dan wel met een zwart lijntje ertussen alsof het een raampje is. De tweede is een witgelakte nagel met strepen van de kleuren over elkaar heen gelakt, dit was een stukje moeilijker dan ik verwacht had haha. Ik was veel te ongeduldig met de lak, hierdoor is het wit op sommige plaatsen gaan mengen. Dit moet ik nog maar een keer op mijn eigen nagels proberen. Als derde is er paars-blauw gemengde nagel. Ik heb de nagel in mijn hoofd in drieën gedeeld, de bovenste tweederde heb ik paars gemaakt. Toen dit droog was heb ik de onderste tweederde blauw gemaakt. Dit heb ik een paar keer achter elkaar herhaald totdat de lakjes goed duidelijk waren. Ditzelfde heb ik met geel en roze gedaan op de laatste nagel.

Ik kan niet wachten tot ik er op mijn eigen nagels iets mee kan maken. En, wat vinden jullie van deze lakjes? Zou je ze zelf ook kopen?

Tot de volgende!


xxx Britt

Geen opmerkingen :

Een reactie posten